Bestilling av kommunale tjenester

Kontordag for E39 Fløyfjellstunnelen sør

Dato: 15.03.2023

Beskrivelse

Velkommen til kontordag i forbindelse med planforslaget for E39 Fløyfjelltunnelen sør

15. mars, klokken 12:00-19:00, inviterer Plan- og bygningsetaten og Statens Vegvesen til kontordag i forbindelse med E39 Fløyfjelltunnelen sør. Kontordagen blir avholdt i Statens Vegvesen sine lokaler i Nygårdsgaten 112.

Om planforslaget

Det pågår planlegging av Bybanen fra sentrum til Åsane og forlengelse av Fløyfjelltunnelen til Eidsvåg. Samtidig har Statens vegvesen utarbeidet et planforslag for oppgradering og breddeutvidelse av eksisterende Fløyfjelltunnel.

Det foreslås en løsning hvor en bygger to nye løp øst for eksisterende Fløyfjelltunnel, som skal kobles til eksisterende tunnelportaler på Nygårdstangen. Framtidig Fløyfjelltunnel vil fortsatt bestå av to løp.

Planområdet omfatter store deler av eksisterende Fløyfjelltunnel og en strekning langs viaduktene på Nygårdstangen. Hensikten er å gjøre det mulig å etablere toveistrafikk i ett av løpene ved nødvendige stengninger. Selv om det nå reguleres for en løsning basert på bygging av to nye løp, presiserer Statens vegvesen at det per i dag ikke er besluttet endelig om oppgraderingen skal skje gjennom en slik løsning.

Les kunngjøringen her.

Bestill time

*Maks 1 plass(er) per handel
Salget er avsluttet nå Tuesday, 14 March 2023
dager
  • Wednesday, 15. March 2023 - Wednesday, 15. March 2023
ganger
  • 12:00 — 12:25
    Statens Vegvesen
    5008, BERGEN
Aldersgruppe
Tilbakebetaling og avbestilling
  • På grunn av begrenset sitteplass, ber vi deg avbryte minst 48 timer før et planlagt arrangement. Dette gir oss muligheten til å fylle arrangementet.
    Du kan avbestille via telefon eller online her.
  • Avbestillinger gjort 7 dager eller mer i forkant av arrangementets dato, vil få 100% refusjon.
  • Avbestillinger gjort innen 3 - 6 dager før arrangementets dato vil få et tillegs gebyr på 20%.
  • Avbestillinger gjort innen 48 timer til arrangementet vil få et tillegs gebyr på 30%.